– Η Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία. Φιλοσοφία και Καλές Πρακτικές για τη Συμπερίληψη : ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. και Ν. 4074 ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
– Ο νέος θεσμός των ΣΔΕΥ και των ΕΔΕΑΥ: ΣΔΕΥ ΚΑΙ ΕΔΕΑΥ, ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΔΕΑΥ, Ν. 4115, ΣΔΕΥ ΚΑΙ ΕΔΕΑΥ
– Η αναγκαιότητα της διεπιστημονικής προσέγγισης: ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
– Ο διακριτός ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην ΕΔΕΑΥ: Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
– Διαφοροποίση και ενίσχυση της διδασκαλίας. Ένα παράδειγμα: Εκπαιδευτική αξιολόγηση διαφοροποιημένη και ενισχυτικη διδασκαλία
– Ο διακριτός ρόλοσ του/της ψυχολόγου στην ΕΔΕΑΥεδώ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΣΤΙΣ ΕΔΕΑΥ και εδώ: ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΣΤΙΣ ΕΔΕΑΥ
– Εργαλεία Ανίχνευσης εδώ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ
Ο διακριτός ρόλος του κοινωνικού λειτουργού εδώ: Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ